در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۱۰/۳۰

لغو پروانه فعالیت پرس تی وی در بریتانیا

به نقل از سایت پارسی بی بی سی:
پروانه کار پرس تی وی در بریتانیا لغو شد
 آفکام، نهاد ناظر بر رسانه‌های بریتانیا، اعلام کرده است که پروانه کار پرس تی وی (تلویزیون انگلیسی زبان دولت ایران) را لغو کرده است.
آفکام روز جمعه (۲۰ ژانویه)
گفت که نتوانسته متقاعد شود که پرس تی وی در مورد برنامه هایی که پخش می کند، کنترل کامل دارد.
پرس تی وی از ماه مه سال گذشته (حدود ۹ ماه پیش) تا کنون، به دلیل شکایت مازیار بهاری، خبرنگار هفته نامه نیوزویک از این شبکه تلویزیونی، در معرض تهدید قطع برنامه هایش قرار داشت.
تلویزیون پرس تی وی پیشتر هم به دلیل پخش مصاحبه این تلویزیون با آقای بهاری در دروانی که او در ایران در بازداشت به سر می برد، و شکایت او از این اقدام، از طرف آفکام محکوم به پرداخت ۱۰۰ هزار پوند شده بود.
مازیار بهاری خبرنگار مجله نیوزویک که به دنبال حوادث پس از انتخابات ایران بازداشت و مجبور به "اعتراف" تلویزیونی شد، پس از آزادی و بازگشت به بریتانیا از شبکه پرس تی وی بدلیل فرستادن خبرنگاری به زندان اوین برای "مصاحبه" با او شکایت کرد.
روز جمعه مشخص شد که پرس تی وی جریمه نقدی ای را که آفکام برای این شبکه تلویزیونی تعیین کرده بود، نپرداخته است و تاریخ پرداخت هم به سر آمده است.
آفکام، در بیانیه ای که به منظور اعلام خبر لغو پروانه کار پرس تی وی منتشر کرده، گفته است که این نهاد به این نتیجه رسیده است که تصمیم گیری در مورد برنامه های پرس تی وی و نظارت بر این برنامه ها در ایران انجام می گرفته و نه در بریتانیا که صادر کننده پروانه کار این تلویزیون است.
آفکام در بیانیه‌اش نوشته است که لغو مجوز، از روز جمعه ۲۰ ژانویه به اجرا گذاشته می شود. 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

مهردادسا.مرسي ازجوابت راستي سويچ روفروشگاههاي الكتريكي دارن!ياكه نه فقط بايدازنصاباگرفت.
يه سوال ديگه برام پيش درباره ماهواره نايلست پيش اومده!بااومدن ماهواره آتلانتيك برد7به مدار7درجه غربي بيم نايلست به شدت توايران پايين اومده به حدي كه فركانس هاي قبلاباقدرت سيگنال80دريافت ميشدحالا باقدرت50هم به زورميشه گرفت.آيااحتمال داره كه اين به مشكلي فني برخورده باشه ياكه نه دليلش چيزه ديگه هست.
ودرآخرميخام ازسايت خوبت هم تشكركنم.

Mehrdad گفت...

درود
بعضی از الکتریکی ها دارند اون دیگه بسطه به شهر و مکان و صاحب مغازه هست
اما جاهایی که انتن های معمولی می فروشن به احتمال زیاد از این کارا هم می کنن;)
*******
به بیم های زیر نگاه کن
http://ir55.flysat.com/abird7-beam.php
http://ir55.flysat.com/nilesat-beam.php
*******
ادرس های بالا نگاه کن خودت متوجه می شی اوضاع رو.
******
لطف داری عزیز

ناشناس گفت...

بازم تشكر