در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۱۱/۰۱

تغییر در زمان پخش سریال ترسا در شبکه فارسی 1

همان طور که در جریان هستید با شروع مسابقه تمام یا دوام رأس ساعت 19:30 ، سریال ترسا که ساعت 19 شروع می شد از این پس رأس ساعت 18:30 آغاز می گردد.
توضیحی کوتاه درباره مسابقه تمام یا دوام:
تمام یا دوام یکی از بزرگترین و مشهورترین مسابقه بین المللی دنیا است که مورد علاقه میلیون ها نفر در طول 10 سال بوده است.
 از بین تمامی کسانی که فرم ثبت نام را تکمیل نموده اند، هر ماه 150 نفر به قید قرعه به عنوان تماشاچی به استودیو مسابقه دعوت می شوند و همانطور که در برنامه مشاهده کرده اید از بین تماشاچیان هر روز یک نفر بر اساس انتخاب کامپیوتر شانس شرکت و برنده شدن 20,000 دلار را خواهد داشت.

در نظر داشته باشید که شرایط و محل برگذاری برنامه محرمانه است و تنها به شرکت کنندگان اطلاع داده می شود
برنامه تمام یا دوام شنبه ها تا چهارشنبه ها ساعت 7:30 عصر به وقت تهران
تکرار ساعت 12:00 شب، 11:30 صبح و پنج شنبه ها از ساعت 3:30 ظهر الی 6:00 عصر در فارسی1

۸ نظر:

ناشناس گفت...

dar khosoose negin mikhastam tozihi bedam filmash yekam janbe sexsi dare kompani ejaze nemide age ejaze bede noone shabekehaye sexsi karti kesad mishe dadash zood ghezavat nakonin

ناشناس گفت...

badesham b farsi 1 nemirese in shabake in shabake in ghad tarifesho mikardin hamshoo mali ham nis farsi1 dooble hast negin zirnevise pas b dard nemikhore

Mehrdad گفت...

درود
دوست معلوم هیچ شبکه ای به پای فارسی 1 هرگز نمی رسه
این نگین هم اون زمان با اون وضع اومد همه گول خوردن
حتی ما
اما دیگه گول نمی خوریم
اطلاعیه جدید نگین به همراه نقد ما:

Mehrdad گفت...

قابل توجه علاقمندان و بینندگان عزیز شبکه تلویزیونی نگین در اروپا و ایران:
انتظارها رو به پایان هست! یك روز پس از موفقیت افتخارآفرین فیلم ایرانی جدایی نادر از سیمین در گلدن گلوب و اعطای این جایزه مهم به اصغر فرهادی فیلمساز توانای کشورمون، اینک ما هم خوشحالیم به آگاهیتون برسونیم که خوشبختانه چند ساعت پیش، پس از چندین هفته مذاکره و پیگیری بدون وقفه، مدیران شبکه با مسولان شرکت ماهواره‌ یوتلست در نیویورک و پاریس به منظور پخش برنامه‌های خاص نگین‌تی‌وی از این پلاتفورم به توافق نهایی رسیدند. به این ترتیب پس از هفته‌ها انتظار و تاخیر، مشخصات فرکانس دریافت سیگنال شبکه نگین از ماهواره یوتلست W3A روز جمعه همین هفته در سایت و فیس‌بوك نگین‌تی‌وی رسمن اعلام خواهد شد! لطفن توجه کنید که پخش برنامه‌های آزمایشی این شبکه از ساعت ۶ بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۶ فوریه ۲۰۱۲ آغاز خواهد شد. پخش رسمی برنامه‌ها به هر دو فرمت HD - SD مطابق جدول زمان‌بندی شده که بزودی منتشر میشود، دو هفته پس از این تاریخ، یعنی اول ماه مارچ سال ۲۰۱۲ (۲۰ روز مانده به نوروز ۱۳۹۱) شروع میشود. برنامه‌های نگین‌تی وی با کیفیت HD برای دارندگان ریسیورهای مدرن mp4H.264 HD بمدت سه ماه اول (مارچ، اپریل و می ۲۰۱۲) رایگان خواهد بود و پس از آن دریافت برنامه‌های شبکه نگین با کیفیت HD با پرداخت مبلغ ناچیز سالیانه ۳۶۰۰۰ تومان برای بینندگان داخل ایران و ۳۶ دلار برای بینندگان ساکن اروپا قابل دریافت خواهد بود. پخش برنامه‌ها با کیفیت معمولی SD که با ریسیورهای عادی و رایج قابل دریافت میباشد همیشه رایگان خواهد ماند.
یادآوری میکنیم که به دلیل محتوای خاص بعضی برنامه‌های شبکه نگین مخصوصن پخش سریالهای تلویزیونی با زیرنویس فارسی و بدون سانسور و محدودیتهای موجود از جمله سختگیریهای باورنکردنی شرکت یوتلست (صاحب ماهواره‌های هاتبرد و W3A )، شبکه نگین فقط از یوتلست پخش خواهد شد.


خوب اگه در متن بالا دقت کنید گفته این جمعه فرکانس اعلام می کنه
اما جای پرسش اینجاست ایا این فرکانس هم راست هست یا دروغ؟؟؟
اینها قبلا" گفته بودند که ماه فوریه اغاز پخش ماست
اما الان می گن 16 فوریه تازه پخش ازمایشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
همش دارن وقت می خرن
پدر جد جد صدام حسین هم می تونه بیاد همین جوری یک فرکانس بگه و بره
یک سوال از شما:
ایا شما دیدید یک شبکه یک فرکانس بده بعد یک ماه بعد رو ایر بره؟؟؟
دو حالت داره:
یا پول ندارن زود تر رو ایر برند
یا دارن چاخان می گن

ناشناس گفت...

میشه لطف کنید کد و طریقه باز کردن شبکه Private Spaice واسه رسیور start sat مدل SR-X96USB رو بهمون بدید ممنون میشم.

Mehrdad گفت...

با کارت باز میشه

ناشناس گفت...

سلام به همگي.يه سوال داشتم اگه كسي جوابشوميدونه لطفلابگه ممنون ميشم.يه مشكلي واسه يكي ريسوردوستام پيش اومده سه جهت هاتبردنايلست ويوتلست داره تنظيم ديش هم كاملاتنظيم هست ولي سويچ 3يعني يوتلست كارميكنه فركانس داره هاتبردونايلست فركانسش قطعه.يعني افت سيگنال داره ياكه نه سويچ خراب شده

Mehrdad گفت...

یه کاری جای یوتلست ، هاتبرد بزار ببین بازم کار نمی کنه؟!
اگه کار کرد یعنی سویچ نیم سوز شود.:)