در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۰۸/۰۳

هیلاری کلینتون ، وزیر امور خارجه امریکا مهمان دو شبکه پارسی زبان


به نقل از بی بی سی:هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا، در برنامه ویژه "نوبت شما" در روز چهارشنبه، 4 آبان (26 اکتبر)، به پرسش های ایرانیان پاسخ خواهد داد. 
اگر سوالی درباره عملکرد دولت آمریکا دارید، این برنامه فرصتی است که بتوانید آن را مستقیماً از مسئول سیاست خارجی دولت این کشور بپرسید.  
همچنین می توانید سوالات خود را به صورت صوتی یا تصویری (حداکثر 30 ثانیه) ضبط و برای ما ارسال کنید تا در برنامه پخش شود. به هنگام ضبط سوالات خود با وب‌کم، اگر مایل به نمایش چهره تان در برنامه نیستید، می توانید همزمان تصویری از شهر خود را ضبط کنید و به هنگام پرسیدن سوال، چهره خود را مقابل دوربین یا وب‌کم قرار ندهید.

پیش تر قرار بود خانوم کلینتون روز شنبه 16 فروردین (5 آوریل) در برنامه نوبت شما شرکت کند اما به دلیل تغییر برنامه کاری خانم کلینتون این قرار به زمان دیگری موکول شد. سوال هایی که در آن زمان از خانوم کلینتون پرسیده شد را اینجا می توانید مشاهده کنید.
فایل های صوتی و تصویری ای که در آن زمان به دست نوبت شما رسید نزد ما محفوظ است و بخشی از آنها را برای خانوم کلینتون پخش خواهیم کرد. بخش دیگری از سوالات این مصاحبه بیست دقیقه ای به سوالات جدید شما اختصاص پیدا خواهد کرد. 

----------
لینک زیر را کلیک کنید تا مستقیما" وارد بخش نظرات مربوط به این برنامه شوید تا بتوانید سوالات خود را از خانوم کلینتون بپرسید.
این برنامه  از بی بی سی فارسی پخش می گردد.
مشخصات دریافت بی بی سی پرشین:
ماهواره یوتلست W3A
 10721 22000 افقی 3/4
 ماهواره عربست (Eurobird 2)
 11585 27500 عمودی 3/4

------------------------------------------------------------------------------------------
روز جمعه خانوم کلینتون در برنامه پارازیت هم حضور خواهند داشت.
این برنامه از VOA Persian پخش می شود.
مشخصات دریافت VOA PERSIAN:
 ماهواره عربست (Eurobird 2)
 11585 27500 عمودی 3/4
ماهواره اتلانتیک برد 7(نایلست)
11354 27500 عمودی 3/4





 دو عکس از دوران جوانی هیلاری کلینتون





*ایشون در زمان فعلی 63 سال سن دارند*

هیچ نظری موجود نیست: