در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۰۸/۰۳

جعل منبع

-----

کپی گیری و جعل منبع
برای دیدن تصاویر در سایز اصلی بر روی آن ها کلیک کنید.
عکس اول مربوط به irannewssat متعلق به نوید
عکس دوم مربوط به صفحه پرشین براوو در فیسبوک  متعلق  mr-dish 

جای تأسف داره که با وجود اینکه خود را پیشکسوت وب نوسیان در زمینه ماهواره می دانند ، دست به این جعل زدند
----------------------
توضیحاتی درباره خود مطلب:
این مطلب در ابتدا در وبلاگ خودم نوشتم
و به درخواست مهدی پارسی در خبرگزاری امروز عضو شده و آن را پست کردم
اما به دلیل اینکه بعضی از افراد خبرگزاری چشم دیدن من را نداشتن در کمترین زمان ممکن پست من را پاک و شناسه من را باطل کردند.
در ضمن اگر کسانی پست من را در خبرگزاری مشاهده کرده بودند، 100% متوجه می شودند که در انتهای مطلب منبع یعنی
 PERSIAN SATELLITE NEWS 
نوشته شده بود.
در پایان از مهدی پارسی جهت حمایتش از من سپاسگزارم

-------------
جدید ترین خبر جعل
این دفعه جعل مطلب به نام خود ، توسط سعید (سردبیر خبرگزاری)
واقعا" خجالت هم نمی کشه!!!!!!!!!!!!!
خود این فرد پست من و شناسه من رو باطل کرد حالا مطلب من را در سایت بالاترین به نام خود پست می کند.
در حالی که خود این حرکت در سایت بالاترین غیر قانونی می باشد.
طبق قانون بالاترین تغییر در آدرس مطلب غیر قانونی می باشد.
این مطلب توسط بنده در اینجا  پست شده بود.
در عکس پایین مطلب جعل شده توسط سعید را می توانید ببینید.