در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۲/۰۱/۲۵

شش شبکه پارسی زبان بر روی ماهواره AzerSpace1

شبکه های Dari 1 ، GEM Junior ، Gem TV ، Kliksat ، 1 TV Afghanistan و Ti TV بر روی ماهواره جدید AzerSpace1/Africasat-1A در مدار 46 درجه شرقی به روی ایر رفتند


مشخصات دریافت:
Satellite: AzerSpace 1/Africasat-1A @ 46° East
FREQ: 10975
S.R: 28500
POL: Hor
FEC: 5/6

۳ نظر:

ناشناس گفت...

من بسته گيج كننده تور را با پروكسيفاير تركيب كردم نتيجه عالي بود. بعد از اين موفقيت تلاش كردم كه يه بسته از تركيب اين دو نرم افزار بسازم كه موفق شدم و به اين ترتيب فيلترشكن توريفاير متولد شد. توريفاير يه كلمه تركيبي از كلمه تور و كلمه پروكسيفاير است.

http://www.upload.ee/files/3243868/Torifier_2.4.11-alpha-2_en-US-1.exe.html

Mehrdad گفت...

nashenas boro
WWW.HPIP.BLOGSPOT.COM

qadim گفت...

ماهواره آذربایجان بهترین جا برای شبکه های ایرانی است، پوشش اختصاصی این منطقه و آزاد بودن کشور اذربایجان و غیر عرب بودنش دقیقا آن مشخصاتی است که لارم است، چون شبکه های اصلی کشور ها همگی روی پوشش منطقه ای است، و فقط کافی است دو سه شبکه اصلی غیر سیاسی آن جا با شند، بقیه به سرعت می آیند، سیاسی ها به سرعت تغییر جهت خواهند داد، بهتر است شما که بهترین صفحه خبر رسان ماهواره را دارید، و در واقع ملی هستید، روی این مسئله کار کنید به جای 25 درجه و 52 درجه. حالا که جم روی آن است، و قابل گرفتن همزمان با یاه هست و عرب هم هست.