در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۱/۰۵/۲۱

شبکه پارسی زبان رها در ماهواره یوتلست

شبکه پارسی زبان رها بر روی فرکانس 10721 در ماهواره یوتلست 7A رو ایر رفت
شبکه رها از لندن پخش می شود و به گفته خود وبسایت شبکه:
تلویزیون رها، شبکه‌ای مستقل و غیر دولتی است که برای گسترش ارتباط  میان ایرانیان در سراسر جهان، به‌ویژه هم‌میهنان داخل کشور برنامه های خود را از طریق ماهواره و شبکه جهانی اینترنت پخش می کند.


در شرایطی که سرکوب و سانسور در ایران، حضور هر رسانه ملی و آزاد را برای ایرانیان غیر ممکن ساخته، همکاران تلویزیون رها، که مجموعه ای از روزنامه نگاران، برنامه سازان و هنرمندان مستقل‌اند تلاش می کنند تا به توسعه جریان آزاد اطلاعات در باره ایران کمک کنند. تلاشی که  در درون خود امید رهائی کشور و بنای ایرانی در شأن ایرانیان را می پروراند.
تلویزیون رها رسانه مستقلی است که بدون دریافت آگهی های تجاری و منابع مالی دولت‌ها و شرکت های خارجی و یا هر سرمایه گذار دیگری‌، با حمایت امیرحسین جهانشاهی، بنیانگذار «موج سبز» تاسیس یافته است.
رها، رسانه‌ی باورها و آیین های جامعه متنوع ایرانی‌ست و بخش گسترده ای از مخاطبان  آن، نسل تازه‌ی این مرز و بوم‌اند که «فرصت تغییر سرنوشت»شان را انتظار می کشند.
تلویزیون رها در حالی کار خود را آغاز می کند که تجربه  «بهار عربی» را در پشت سر دارد؛ تجربه ای که نشان داد که چگونه مردم عادی می‌توانند با کمک گرفتن از رسانه های آزاد و مردمی، بانی  بزرگترین تحول جهان عرب شوند و این رسانه نیز تلاش می کند در این «فرصت ویژه تاریخی» از طریق بازتاب بیطرفانه دیدگاه های گروه ها، از روشنفکران و صاحب نظران تا اقشار مختلف جامعه ایران، فرارسیدن "آینده‌ای متفاوت" را نزدیک تر کند.
شبکه تلویزیونی رها پخش برنامه های خود را در تابستان 1391 و با پخش ۴ ساعت برنامه در روز آغاز می کند و افزون بر پخش برنامه های زنده خبری، امکان تماشای مجموعه متنوعی از برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و مستند را برای مخاطبان خود فراهم می سازد.

مشخصات دریافت:
Satellite: Eutelsat 7A
FREQ: 10721 S.R: 22000 POL:Hor FEC: 3/4
Channel Name: Raha TV
وبسایت:
http://www.rahatv.tv

فیسبوک:
#

هیچ نظری موجود نیست: