در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۱/۰۲/۰۳

تغییر نام دو شبکه جم گروپ

همان طور که تا حالا متوجه شده اید شبکه های جم کلاسیک و جم موزیک چند هفته است که تغییر لوگو و تغییر نام داده اند
اما ساعاتی از تغییر نام در ماهواره هاتبرد نمی گذرد
از امروز شما می توانید این دو شبکه پارسی زبان را در رسیور های خود با نام GEM TV و GEM ME دریافت نمایید.

شبکه جم می که مخفف نام 
Music & Entertainment است سعی دارد با پخش برنامه های سرگرم کننده و متنوع بیننده های خود را بیشتر کند.
شبکه GEM TV با کیفیت پخش 2.45 مگابیت/رزولوشن 576*720/نسبت تصویر 4:3/کیفیت صوت 192 کیلوبیت در حال پخش می باشد
شبکه GEM ME با کیفیت پخش 2.7 مگابیت/رزولوشن
 576*720 /نسبت تصویر 4:3/کیفیت صوت 192 کیلوبیت در حال پخش می باشد

۱ نظر:

Amineblag گفت...

من پیشنهاد میکنم شما هیچوقت این جملرو از شبکتون پخش نکنین ( در بین برنامه ها به چند آگهیه بازرگانی توجه فرمائید) چون این جمله برازنده شبکه شماست ( در بین آگهی ها چند لحظه فیلم ببینید یا بین آگهی ها چند دقیقه کوتاه مستند ببینید یا در بین آگهی ها خیلی کوتاه برنامه هامونم ببینید) واقعا خجالت آوره این حجم از اذیت و آزار بیننده واقعا آقای کریمیان خدابیامرز انتهای آرزوهاش و ایده آل رسانه ایش این بود که ۵ دقیقه به ۵ دقیقه با آگهی های پیاپی با روح و روان بیننده بازی کنین واقعا متاسفم و دارم مثل خیلی از دوستام من هم با شبکه های جم خداحافظی کنم تا انقدر اذیت نشم