در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

کودکان آیا در جستجوی دیدن کارتون های ساخت والت دیزنی یا کارتون های ساخت مذهبیون؟!

با روی ایر رفتن شبکه ای به نام هدهد فارسی این گمان میرود که افراد و گروه هایی قصد شست و شوی مغزی کودکان از طریق کارتون های مذهبی دارند
این شبکه که نسخه فارسی شبکه عربی هدهد (واقع در ماهواره هاتبرد فرکانس 12380) هست به پخش کارتون های مذهبی
اسلامی از نوع شیعه خواهد پرداخت
 باید دید که کودکان ایرانی آیا به

کارتون های ساخت شرکت والت دیزنی تمایل پیدا خواهند کرد یا کارتون های اسلامی!
لازم به ذکر است با آغاز سال نو شبکه پارسی زبانی به نام Persian toon برنامه های خود را به زبان پارسی برای کودکان ایرانی در ماهواره هاتبرد فرکانس 11642 رو ایر خواهد برد
مشخصات دریافت هدهد فارسی:
هاتبرد 13A
12558 27500 عمودی 3/4
*شبکه فعلا" در حالت تست کارت می باشد.*

۵ نظر:

ناشناس گفت...

تصور میکردم ادم روشن فکری باشی حالا با گزارش زدن کپی کار فکر کردی کجای دنیا را گرفتی .
من برای سایتم زحمت کشیدم فکر کردی اینکه سایت من را بالاترین فیلتر کنه و دل تو خوش بشه به همه چی رسیدی دیگه
پس دلت خوش باشه هم سایتم و هم خودم قطع دسترسی شد ولی برای دل سیاهت بدترین ها را ارزومندم
و امیدودارم جواب این کارت رو هم توی زندگیت و هم توی کارهات بگیری تا بفهمی .
ولی باز هم میگم با اینکه کار از کار گذشته و زحماتم را به همین راحتی به باد دادی من از سایت تو هیچ چیزی را کپی نکردم بهت هم اون روز محترمانه گفتم . بگذریم دلم میخواد فقط خودت دچارش بشی دلم میخواد

Mehrdad گفت...

قانون قانونه
مطلب کپی شده از جایی
از وبلاگ من یکی کپی کرد تو هم از اون
مشکل من نیست
مشکل اینجاست که فکر می کنید با کپی کردن مطالب از سایت های دیگه می تونید سایتتون رو معروف کنید

ناشناس گفت...

پس اینطوری اقای قانونمدار
باشه حق با شماست من هم با اجرای قانون موافقم
موفق باشی

Mehrdad گفت...

قوانین بالاترین مطالعه کن
اگه مطلب یکی دیگه بود شاید گذشت می کردم
اما وقتی ببینی مطلب خودت رو که کلی پاش زحمت کشیدی با تغییر در عنوان لینک کردن و بدون ذکر هیچ منبعی حتما" گزارش می کردی

irani گفت...

رهبران وهابی و سلفی( مذهب طالبان) با پخش این شبکه مخالفت کردند.
صحبت هاشون شبیه نوشته های این پست بود.رهبران وهابی و سلفی( مذهب طالبان) هم با پخش این شبکه مخالفت کردند.
صحبت هاشون شبیه نوشته های این پست بود.
شبکه های مسیحی فارسی زبان وعرب زبان چند سالیه برنامه کودک و کارتون ها یی با مضمون مذهبی بخش مکنند. از طرف دیگه شبکه Gem، ولی در اون موارد از شستشوی مغزی صحبتی نمی کنید!
انیمیشن برای همه انسان هاست نه فقط برای تبلیغ فرهنگ انگلیسی زبان ها!
شاید 10سال دیگه یک مسلمان یایک ایرانی اسکار بهترین انیمیشن رو بگیره!