در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۱۲/۱۸

تلویزیون EBC.1 به فرکانس پیشین خود در ماهواره هاتبرد بازگشت

شبکه EBC.1 که از 1 ژانویه به طور رسمی از فرکانس 11200 رفته بود بعد از گذشتِ بیش از سه ماه بار دیگر بر روی فرکانس 11200 ماهواره هاتبرد 13 رو ایر رفت.این شبکه همچنین بر روی فرکانس 11642 نیز قابل دریافت است.
مشخصات دریافت:
Hotbird 13A
11200 27500 Ver 5/6
وبسایت:

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بر شما و ممنون از اینکه به سایت من هم سر زده بودید
شما هم سایت بسیار خوب و پر محتوایی داردی
ولی ذکر این نکته که فرموده بودید کپی برداری ممنوع در مورد اولین شبکه کارتون فارسی
بد نیست به عرض برسانم با یه سرچ کوچیک می بینید که کلی سایت هست که در این خصوص اطلاع رسانی کرده اند و نمی دونم چرا تصور فرمودید فقط شما ذکر این خبر را کردید به هر صورت ممنونم و من لینک چند سایت که ذکر این خبر ا داشتند عرض میکنم
mohsenxman23.blogsky.com/1390/12/11/post-560
www.mihan-sat.com/showthread.php?p=11908
و
و
و
سایت من هم farsiweb.rozblog.com
موفق و پایدار باشید

ناشناس گفت...

دوست عزیز این خبر اعلامش رو کپی برداری نمی دونم
اما عین همان مطلب من رو گزاشتن رو کپی برداری می دونم که شما متاسفانه این کار رو کردید

ناشناس گفت...

سلام مجدد
باز هم عرض میکنم من از سایت شما مطمئن هستم چیزی را برنداشتم اما از انجایی که که میگن عدو شود سبب خیر این سو برداشت شما موجب شد تامن با سایت واقعا جالب و خوب شما هم اشنا شوم
و ممنونم ازت بابت زحماتی که در سایتت کشیدی برات اروزی موفقیت دارم
دوست خوبم