در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۱/۰۱/۰۵

سریال فوق العاده زیبای تایتانیک از 28 فروردین در شبکه من وتو 1

شبکه من و تو 1 قصد پخش مینی سریال جدید و فوق العاده زیبای تایتانیک محصول سال 2012 که هم اکنون در حال پخش از شبکه itv1 بریتانیا است را دارد.
این سریال یکشنبه ها ساعت 9 شب به وقت بریتانیا در شبکه itv1 پخش می شود.بیشتر بدانید
اما پخش قسمت اول این سریال با دوبله پارسی از 28 فروردین ، ساعت 22:00 در شبکه من وتو1 آغاز خواهد شد.
این سریال چهار قسمتی بوده و مصادف با یکصدمین سالگرد غرق شدن کشتی تایتانیک از شبکه من و تو پخش خواهد شد.
گارگردان این سریال جولین فالوز می باشد
این سریال حول محور داستان آخرین ساعات زندگی مسافرین این کشتی افسانه ای است و تحت نام خون و فولاد (Blood & Steel) ساخته شده است.
تایتانیک  "جولیا ن فلوز"، خالق "دانتون ابی" درباره "تایتانیک"، سریال تلویزیونی جدیدش اینطور میگه "فیلم کمرون یک داستان عاشقانه بود، تایتانیک من کل یک تراژدی رو روایت میکنه.
"جولیان"-که نویسنده فیلم "گاسفورد پارک" محصول سال ۲۰۰۱هم هست گفت که شاهکار سینمایی "جیمزکمرون" باهنرنمایی "کیت وینسلت" و"لئوناردو دیکاپریو"، فقط یک "داستان عاشقانه" بود که در پس زمینه غرق شدن این کشتی به نمایش گذاشته شد.
این نویسنده برنده جایزه اسکار که در افتتاحیه سریال چهار قسمتی جدید "آی.تی.وی۱"درموزه فیلم لندن صحبت می­کرد گفت:" این سریال پورتره­ای از این کشتی رو به گونه­ای متفاوت با سایر نسخه­ها نشون میده،درست از همون اولش تصمیم گرفتیم داستان کل کشتی رو تعریف کنیم.شکی نیست که این رویداد تراژدی بزرگیه، ولی این فکر که بتونم نسخه دیگری ازش ساخته وپرداخته کنم من رو خیلی هیجان زده کرده بود."این مجموعه جدید که "تایتانیک" نامداره، یادبودی از صدمین سالگرد این فاجعه است.فاجعه‌ای که در اون کشتی  تایتانیک که زمانی "غرق ناپذیر" نام گرفته بود در اولین سفرش به نیویورک به کوه یخی برخورد کرد و ۱۵۰۰ نفرجانشون رو از دست دادند
:Trailer