در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۱۱/۱۶

شبکه موزیک تی وی جایگزین شبکه PEN در ماهواره هاتبرد شد

شبکه PEN که یکی از سه شبکه حمید شبخیز است از روی ایر برداشته شده و شبکه جدیدی به نام MOOZIK TV جایگزین آن در ماهواره هاتبرد شده است
مشخصات دریافت:

Satellite: Hotbird
 FREQ: 11642
S.R: 27500
 POL:Hor

FEC: 3/4
Channel Name:  MOOZIK

وبسایت:
http://www.moozik.TV
فیسبوک:
https://www.facebook.com/pages/Moozik-TV/321932177840987
آخرین خبر:

ITN PLUS =PEN+LIVE CHANNEL
به گفته حمید شب خیز از این پس برنامه های تلویزیون هایPEN TV و LIVE CHANNEL از طریق یک تلویزیون و آن هم بر روی کانال LIVE CHANNEL و در ماهواره هاتبرد با نام ITN Plus پخش خواهد شد.
شب خیز در برنامه خود دلیل این اقدام را رکود و مشکلات اقتصادی اعلام کرد و خاطر نشان کرد که تلویزیون PEN به مدیریت بهروز دهروی همچنان ادامه کار خواهد داد.منتها به صورت مشترک با شبکه LIVE به مدیریت فرزان دلجو به صورتی پر بارتر روی فرکانس و جایگاه فعلی تلویزیون LIVE برنامه های PEN نیز پخش خواهد شد.
لازم به ذکر است این صحبتها از سوی صاحب این شبکه در حالی صورت میگیرد که گروه آی تی ان از لحاظ آگهی در بین شبکه های پخش شده از آمریکا بهترین سیستم مارکتینگ و جذب آگهی را داراست و این معضل اشتراک دو شبکه نشان دهنده مشکلات اقتصادی در آمریکا و رکود در جهان رسانه ها میباشد.
آخرین خبر برداشت شده از وبلاگ: MTR.PERSIAN

هیچ نظری موجود نیست: