در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۰۸/۲۹

پنجشنبه و جمعه ای فراموش نشدنی برای علاقه مندان به موسیقی لاتین و آمریکا

شبکه من وتو1 برای روز های پنجشنبه و جمعه برنامه های ویژه ای برای علاقه مندان به موسیقی در نظر گرفته است.
American Music Awards
 Dick Clark در سال ۱۹۷۳ American Music Awards را برای اولین بار به وجود آورد. او با این کار قصد داشت تا ادای دینی به موزیسین‌های معروف با سبک‌های مختلف کرده باشد و همین طور آخرین کارهای آنها را به طرفداران معرفی‌ کند. از آن زمان به بعد AMA افتخار داشته است که بزرگترین استعداد‌های موسیقی‌ جهان را بر روی صحنه آورده و از آنها قدر دانی کند.
امسال Marc Anthony, Chris Brown و LMFAO  هریک به روی صحنه میروند و Christina Aguilera, Justin Bieber, Mary J. Blige, Kelly Clarkson, Katy Perry, Pitbull و Maroon ۵ هر یک به تنهایی و یا به صورت گروهی آهنگ هائ را اجرا میکنند.
این برنامه در روز پنجشنبه ۳ آذر ساعت ۲۲:۰۰ از من و تو پخش می شود. تکرار ۰۳:۰۰ بعد از نیمه شب و ۰۹:۳۰ صبح روز بعد.
*****
Latin GRAMMY Awards
این خیره کننده‌ترین جشن موسیقی‌ لاتین است. دوازدهمین جشن سالیانه Latin GRAMMY Awards. دوساعت تماشایی که استعداد‌های بینظیر موسیقی‌ لاتین را به نمایش میکشد.
در طول دهه گذشته Latin GRAMMY Awards به ترویج هویت و گوناگونی این موسیقی‌ سرزنده در جهان پرداخته است.
مجریان این برنامه چهره‌های معروف لاتین و نامزد جایزه GRAMMY هستند از جمله Héctor Acosta, Banda Los Recoditos, Saúl Hernández و Natalia Jiménez. Adrienne Bailon بازیگر خواننده و آهنگساز، Juan Manuel Marquez بوکسر و Sofia Vergara بازیگر معروف.
Pepe Aguilar, Paula Fernandes, Ricky Martin, Pitbull به همراه Marc Anthony و Romeo Santos همراه Usher و بسیاری از چهره‌های معروف دیگر بر روی صحنه اجرا خواهند کرد.
پس منتظر شبی‌ فراموش نشدنی‌ و موسیقی‌‌های باور نکردنی در دوازدهمین Latin GRAMMY Awards باشید.
این برنامه در روز جمعه ۴ آذر ساعت ۲۲:۰۰ از من وتو پخش می شود. تکرار ۰۳:۳۰ بعد از نیمه شب ۰۹:۳۰ صبح و ۱۵:۳۰ بعد از ظهر روز بعد. 

هیچ نظری موجود نیست: