در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۰۷/۱۴

Farsi 1 test on Eutelsat W3A

 Ver 27500 3/4 10722

۲ نظر:

میلاد1 گفت...

mehrdadsa گرامی درود بیکران بر شما.امیدوارم حالتان خوب باشه.خسته نباشید.من فکر نمی کنم این خبر صحت داشته باشد،اگر داشته باشد هم سهند نازنین و تک تک ایرانیان حق دارند به زندگی شخصی خودشان هم برسند.پس بهتر است همه ایرانیان آزاد آزاد و دور از هر حاشیه به زندگی شخصی خود هم برسند.mehrdadsa جان ولی بازم می گویم.من بعید میدونم این خبر صحت داشته باشد.mehrdadsaجان نیازی نیست ما خبرگزاری های وابسته به حکومت دیکتاتوری جمهوری اسلامی را بی اعتبار کنیم چون آنها به دلیل سانسورشان و به دلیل تابع قوانین ضد بشری جمهوری اسلامی شان خود نیز نزد مردم بی اعتبار هستند.به جرات می توانم بگویم خبرگزاری های وابسته به حکومت سرکوبگر جمهوری کثیف اسلامی اصلا مطرح نیستند.mehrdadsa گرامی با قدرت به فعالیت های خود ادامه دهید و مطمئن باشید ماهستیم و روزی ایران دربندمان را از تازی صفتان پس خواهیم گرفت.

میلاد1 گفت...

mehrdadsa گرامی راستی میشه لطفا به من در ایمیل بگویید چه کسی در خبرگزاری خاله زنکی امروز آن خبر را به شما راجع به سهند جان داده بود؟

راستی من از شما دوست خوبم پوزش میخوام که دارم دیر به کامنت شما پاسخ میدم.من در یاهو مسنجر خیلی کم می آیم.هر کاری با من داشتید هر زمان برایم ایمیل ارسال کنید.من روزانه چند بار ایمیلم را چک می کنم.

مهردادسا جان با قدرت به کارت ادامه بده و مطمئن باش همیشه همیشه صداهای آزادیخواه مردم بر حامی دیکتاتوران پیروز می شوند چون تا آخرین نفس ماهستیم و وطنمان را آزاد خواهیم کرد