در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۰۸/۰۹

دولت ژاپن تلویزیون پارسی زبان برای ایرانیان راه اندازی می کند

به نقل از العربیه فارسی: دولت ژاپن قصد دارد یک شبکه تلویزیونی ماهواره ای به زبان فارسی برای ایرانیان راه اندازی کند.
راه اندازی شبکه ای تلویزیونی به زبان فارسی چندی است که مورد توجه کمپانی های جهانی قرار گرفته است. بی بی سی، یورو نیوز و صدای آمریکا تا کنون شبکه های تلویزیونی به زبان فارسی راه اندازی کرده اند. چندی پیش دولت کانادا نیز شبکه ای فارسی زبان با نام "نگین" راه اندازی کرد.
به گزارش "آفاق" دولت ژاپن نیز برای عقب نماندن از عرصه تولید محتوا برای فارسی زبانان در تلاش است به زودی یک شبکه ماهواره ای فارسی راه اندازی کند.   بنا بر این گزارش این شبکه قرار است به طور ۲۴ ساعته فعالیت کند.
"آفاق" در گزارش خود افزوده که شورای سیاستگذاری این شبکه در نظر دارد با تولید برنامه های مختلف مخاطب اصلی خود را قشر ۱۴ تا ۳۰ قرار دهد.
شایان ذکر است که در حال حاضر ۲۰ هزار ایرانی در ژاپن زندگی هستند.پس از انتخابات ریاست جمهوری جنجال برانگیز دوسال پیش ایران و نا آرامی هایی که در پی داشت، توجه مخاطفان ایرانی به شبکه های ماهواره ای خارجی بیش از پیش جلب شد.
به جز شبکه های خبری، تعدادی از تلویزیون های ماهواره ای فارسی زبان که فعالیت هایی عمدتا فرهنگی در حیطه های فیلم و موسیقی دارند، مورد توجه ایرانیان قرار گرفته اند.
*****

هم اکنون رادیو فارسی زبان ژاپن بر روی مشخصات زیر قابل دریافت می باشد:
 Hotbird6 (13° E)  Frequency: 12597 MHz   Polarization: vertical polarization  Symbol Rate: 27500  FEC: 3/4  Channel Name: Radio Jahani  
  Arabsat Badr4 (26° E)  Frequency: 11938 MHz (11.938 GHz)  Polarization: Vertical polarization  Symbol Rate: 27000  FEC: 3/4 
شما همچنین می توانید اخبار را در اینجا گوش دهید
قابل ذکر می باشد رادیو ژاپن برنامه ای جهت آموزش زبان ژاپنی به پارسی زبانان دارد که در پایان اخبار آن را به طور ساده آموزش می دهد.
درباره تاریخچه بخش رادیو فارسی ژاپن و علت پخش برنامه های رادیو ژاپن به زبان فارسى:


رادیو ژاپن در زمان جنگ جهانی دوم برای مدت کوتاهی برنامه ای به زبان فارسی پخش می کرد، ولی دوره جدید برنامه های فارسی این رادیو از سال 1991 میلادی آغاز بکار کرده است.برنامه های فارسی رادیو ژاپن هر روز دو بار در ساعت هفت بامداد و شش بعد از ظهر به وقت تهران و ساعت هشت بامداد و هفت بعد از ظهر به وقت کابل، هر بار به مدت سی دقیقه پخش میشود. رادیو ژاپن در تلاش است تا به منظور آشنائی بیشتر شما دریچه ای را به سرزمین آفتاب تابان بگشاید.
وبسایت رادیو فارسی ژاپن:



۱ نظر:

ناشناس گفت...

Hmm is anyone else encountering problems with thе pictures οn this blog
loadіng? I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the blog.

Any fеedback would be grеatlу apρreciatеd.


Feеl free to ѕurf to my web sіte - trim belly fat fast