در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۰۶/۲۵

سریال خاطرات یک خون آشام به زودی در تلویزیون Iran AS TV

تلویزون iran as tv قصد دارد تا چند روز دیگر سریال خاطرات یک خون آشام یا به گفته خود شبکه ، داستان معشوقه خون آشام را رأس ساعت 12 شب پخش نماید.
این سریال جذاب با استقبال شدید مردم مواجه شده و یکی از پر طرفدارترین سریال هاي روز آمریکا می باشد.
*مطلبی پیرامون این سریال بر گرفته از فیسبوک سریال خاطرات یک خون آشام | The Vampire Diaries :
محور اصلی داستان روي النا گیلبرت ، دختري دبیرستانی است که بین دو برادر خون آشام گیر افتاده . در اصل سه جلد اول این کتاب ها به نام هاي بیداري ، کشمکش و خشم . در سال 1991 منتشر شد ، و فشار زیاد خوانندگان ، نویسنده را ترغیب کرد که قسمت چهارم آن با نام تجدید دیدار سیاه را یک سال بعد منتشر کند . در سال 1998 پس از یک وقفه ي چند ساله ال.جی.اسمیت اعلام کرد که کتاب سه گانه ي دیگري بر اساس همان مجموعه ي موفق گذشته در دست هوادارانش قرار خواهد گرفت که داستانی جداگانه است . با نام خاطرات خون آشام: بازگشت که این بار داستان دور یکی دیگر از شخصیت ها به نام دیمن می گردد . اولین جلد به نام بازگشت : شبانگاه ، دهم فوریه ي 2009 منتشر شد. بازگشت: روح هاي سایه ماه مارچ سال  2010انتشار پیدا کرد. بازگشت: نیمه شب فعلاً اعلام شده که که ماه آپریل سال 2011 در دسترس عموم قرار می گیرد .سریال خاطرات خون آشام را بر اساس همین سري رمان ها ساخت و از دهم سپتامبر سال 2009 شبکه The CW شروع به پخش فصل اول آن کرد.
*مطلبی دیگر پیرامون این سریال بر گرفته از فیسبوک خاطرات يک خون آشام  :
داستان سریال خاطرات یک خون آشام ، که از روی رمانی به قلم ال.جی.اسمیت نوشته شده ، درباره ی یک دختر دبیرستانی به نام الینا است که به تازگی والدینش رو در تصادف رانندگی از دست داده و در اثر این واقعه اشتیاق و نشاطش به زندگی رو از دست داده . تا روزی که با استیفن آشنا میشه . استیفن پس از سال ها به خانه و زادگاه خود بر گشته و برای ثبت نام به دبیرستان می رود و در آنجا با الینا آشنا می شود که کاملا شبیه به دختری است که ۱۴۰ سال قبل عاشقش بوده .
خون آشام اصلی داستان یعنی استیفن ، موجود با وجدانیه که هنوز انسانیتش رو از دست نداده ، به انسان ها علاقه منده و از خون حیوانات تغذیه می کنه . ولی برادرش دیمن که کینه شدیدی هم از استیفن به دل داره ، هدفی غیر از آزار برادرش نداره و برای جان انسان ها هم کوچک ترین ارزشی قائل نیست.

«خاطرات يك خونآشام» محبوبترين سريال تلويزيوني آمريكا شناخته شد.
بر اساس آمار به دست آمده از اين نظرسنجي كه توسط سايت «امپليكت» منبع آنلاين سنجش آرا از 65 ميليون نفر از مخاطبان رسانههاي اجتماعي انجام شده، 10 ميليون و 829 هزار نفر طي سه ماه اخير به سريال تلويزيوني «خاطرات يك خوناشام» راي دادند. اين سريال پرمخاطب 96 درصد آراي مثبت را از آن خود كرد



صفحاتی دیگر در فیسبوک پیرامون این سریال :
 خاطرات خون آشام 
 خاطرات یک خون آشام 
 گروه طرفداران خاطرات یک خون آشام 
 خاطرات یک خون آشام - The Vampire Diaries



مشخصات دریافت:
ماهواره هاتبرد
11642
27500
افقی
3/4

جمع آوری شده توسط: پرشین ستلایت نیوز

هیچ نظری موجود نیست: