در گوگل محبوب کنید
خوش آمدید*****تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی و جمع آوری شده توسط این مجموعه می باشد*****کسانی که مایل به همکاری با این مجموعه هستند،می توانند در نظرات اعلام کنند.

پرشین ستلایت نیوز در شبکه های اجتماعی:

۱۳۹۰/۰۶/۳۱

ویژه برنامه نوستراداموس ٢٠١٢ از منو تو 1

*ویژه برنامه هر هفته ارائه دهنده برنامه های تک قسمتی شامل مستند، کنسرت و مصاحبه می باشد*
امشب: ویژه برنامه نوستراداموس ٢٠١٢
 ساعت ۲۲ و تکرار ساعت ۳:۳۰ و ۱۰:۳۰ بامداد
هرفاجعه‌ای که قرار است به وقوع بپیوندد، یک برخورد عظیم کیهانی، فاجعه زیست محیطی جهانی ، یا روز قیامت همان طورکه دین‌های مختلف آن را پیشبینی‌ کرده اند و یا یک تحول بزرگ، بسیاری معتقدند که  در ۲۱ دسامبر سال ٢٠١٢ یک تغییر عمده در تاریخ سیاره ی ما ایجادخواهد شد. هیچ تفاوت قانع کننده ای میان حقایق و داستان‌های هیجان انگیز تعریف شده راجع به این موضوع وجودندارد فرض کنیم که اثبات علمی‌ وجود داشت آیا شواهد قانع کننده ای در تاریخ موجود است که ثابت کند ٢٠١٢ سالی‌است که این انقلاب بزرگ اتفاق افتاده و زمین نابود خواهد شد؟  این برنامه نگاهی‌ دارد به خبر‌های وحشتناک که هرروز شنیده می شوند و یا پیشبینی‌‌هایی‌ که توسط نوستراداموس ودیگران گفت شده, از باور‌های عرفانی در جنگل‌های گواتمالاگرفته تا بزرگان قبیله ی سرخپوستی هوپی آیین قوم مایا و متفکران امروزی, تا از هشدار وحشتناک نوستراداموس پرده برداشته شود.


نوسترآداموس:


پیشگویی‌های نوستراداموس در قرن بیست و بیست و یک به صورت یک فرهنگ غالب درآمدند. نوستراداموس و پیشگویی‌هایش موضوع هزاران کتاب(داستانی و غیر داستانی) شدند، زندگی نوستراداموس در چندین فیلم و برنامه‌ِ ضبطی نمایش داده شد و نوشته‌های وی به موضوع مورد علاقه مطبوعات تبدیل شدند.
همچنین درچندین حقه مشهور اینترنتی، رباعی‌هایی به سبک رباعی‌های پیشگویی‌های نوستراداموس از طریق ایمیل به عنوان واقعیت منتشر شدند. مشهورترین نمونه مربوط به ویران شدن مرکز تجارت جهانی در حادثه ۱۱ سپتامبر۲۰۰۱ است که منجر به برخی حقه‌ها و تفاسیر مجدد توسط علاقه‌مندان چنین رباعیاتی شد.
حمله ۱۱ سپتامبر، ۲۰۰۱ در نیویورک منجر به تفکر در مورد پیشگویی احتمالی نوستراداموس در مورد این واقعه شد. طرفداران نوستراداموس رباعی‌های VI. ۹۷ و I. ۸۷ را به عنوان پیشگویی احتمالی این حادثه عنوان کردند، در حالیکه اندیشمندان این موضوع را بی‌ارتباط عنوان کردند(بخش‌های مربوطهِ وب‌گاه‌های Lemesurier وSnopes را که در ذیل آورده شده‌است مقایسه کنید)
ادامه در:
ویکی پدیا
پورتره واقعی نوسترآداموس، اثر پسرش سزار.
--------------------------------------------------
مقبره نوسترآداموس در Collégiale St-Laurent,Salon
---------------------------------------------------------------------------
نسخه‌ای از کتاب پیشگویی‌های نوستراداموس به سال ۱۶۷۲ واقع در کتابخانه مرکز علوم درمانی دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو.


هیچ نظری موجود نیست: